W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania.
Jeżeli
- ludzie rozumieją, co im tłumaczysz, budujesz trwałe relacje i jesteś znany z tego, że realizujesz cele, które stawiasz przed sobą...
- posiadasz doświadczenie w obszarze rozpatrywania reklamacji lub/i obsłudze Klienta,
- biegle redagujesz odpowiedzi pisemne.
oraz chcesz:
- zajmować się rozpatrywaniem reklamacji i odwołań Klientów indywidualnych oraz biznesowych,
- przygotowywać pisemne odpowiedzi do Klientów,
- kontaktować się telefonicznie i mailowo z Klientami (również wewnętrznymi),
- monitorować zgłoszenia reklamacyjne i brać udział w pracach produktowo-systemowych (z zakresu kompetencji Działu Reklamacji).
A dodatkowo Twoimi mocnymi stronami są:
- wrodzony optymizm i radość życia,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach bez wyjścia,
- komunikatywność, analityczne myślenie i dobre planowanie pracy,
- odporność na stres.
To koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty.
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (sky is the limit)
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Zaplanowana ścieżka kariery i możliwość awansu
- Konkursy sprzedażowe
- Imprezy integracyjne
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.