Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2352 dni temu
Technologia
to nasza codzienność.

Konica Minolta
Business Solutions Polska



Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.

W chwili obecnej do zespołu Centralnej Administracji poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
zakres obowiązków:
  • Rejestracja reklamacji w dedykowanym do tego korporacyjnym narzędziu
  • Rozpatrywanie reklamacji od klientów
  • Przekazywanie i kierowanie reklamacji w narzędziu do odpowiednich osób odpowiedzialnych za dane usługi
  • Rejestrowanie przebiegu reklamacji w narzędziu
  • Dbałość o terminowość rozpatrzenia reklamacji
  • Sporządzanie raportów wewnętrznych z obszaru reklamacji
  • Kontakt z Klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji
wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane kierunki finansowe i administracyjne
  • roczne doświadczenie w obsłudze reklamacji
  • Doświadczenie w pracy przy obsłudze Klienta
  • Znajomość podstawowych przepisów dotyczących prawa podatkowego w zakresie wystawiania faktur vat będzie dodatkowym atutem
  • Sumienność i umiejętność organizowania czasu pracy
  • Umiejętność pracy w zespole, otwartość na kontakty z ludźmi
  • Zdolność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i z pracą pod presją czasu
oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu przez firmę zewnętrzną w pierwszym okresie pracy
  • Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 8:00-16:00
  • Pakiet szkoleniowy rozwijający wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste, dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy
  • Jasny system rozwoju osobistego w ramach Firmy (ścieżka kariery), perspektywa zmiany formy zatrudnienia w dalszym okresie pracy
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole
proces rekrutacji:
  • Spotkanie rekrutacyjne z przyszłym przełożonym oraz Działem HR
  • Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia)

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 na adres e-mail: daneosobowe@konicaminolta.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Robimy startupy od 140 lat.
Technologia to nasza codzienność.
Dołącz do nas i zmieniaj świat. www.konicaminolta.pl
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...