Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Action S.A.
mazowieckie, Zamienie blisko Warszawy, Centrala Firmy - 20 minut autobusem (737) z Metra Stokłosy
praca stacjonarna
2637 dni temu

ACTION S.A. jest jednym z największych dystrybutorów sprzętu IT i RTV/AGD w Europie Środkowo Wschodniej. Od ponad 20 lat aktywnie działa na wielu polach. Jest producentem ACTIVEJET, ACTIS i ACTINA, właścicielem sieci sklepów SFERIS oraz gram.pl, more4kids.pl, tablety.pl. Od 2013 roku ACTION rozwija dystrybucję w Niemczech poprzez spółkę Action Europe. ACTION posiada jedno z najnowocześniejszych centrów logistycznych w Europie. Solidny Pracodawca Dekady, Pracodawca Godny Zaufania.

 

Firma ACTION S.A. poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Zamienie blisko Warszawy, Centrala Firmy - 20 minut autobusem (737) z Metra Stokłosy
OPIS STANOWISKA:
  • Rozpatrywanie reklamacji i odwołań klientów indywidualnych oraz biznesowych
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (również wewnętrznymi)
  • Negocjacje z klientami w zakresie rozwiązywania spraw reklamacyjnych
  • Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • Odbiór i nadawanie przesyłek reklamacyjnych
WYMAGANIA:
  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze magazynu, reklamacji, serwisu lub kontaktu telefonicznego z klientem
  • Praktyczna znajomość MS Office
  • Sumienność i rzetelność
  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów i pozytywne nastawienie do klienta
OFERUJEMY:
  • Ciekawa praca w spółce posiadającej jedno z najnowocześniejszych centrów logistycznych w Europie
  • Możliwość realnego rozwoju zawodowego w Grupie Kapitałowej Action
  • Praca z markami znanymi na całym świecie
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Pakiet Bnefitów ( karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, bezpłatna siłownia na terenie firmy, sala do gry squash)
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Nasze Marki:
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...