Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!
Młodszy specjalista ds. Reklamacji w dziale Obsługi Klienta
Warszawa
Twoje obowiązki
- Pełnienie funkcji doradczej w zakresie procesu reklamacji zwrotnych typu chargeback;
- Mailowy (z zdecydowaną przewagą) i telefoniczny kontakt z Klientem w języku angielskim i polskim
- Dbanie o relacje z klientami z wszystkich sektorów rynku EU, w tym linie lotnicze i hotele;
- Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi klienta, w tym raportowanie, przygotowanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
- Aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych rozwiązań dla Klienta i Firmy;
- Dokumentowanie działań podjętych na rzecz rozwiązania sprawy.
Nasze wymagania
- Znajomości angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację;
- Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
- Umiejętności wyciągania wniosków bazując na dostępnej dokumentacji;
- Odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- Dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office;
- Mile widziane doświadczenie w procesie reklamacji zwrotnych typu chargeback;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Pracę na pełen etat, umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 (zmiany 8 godzinne) ;
- Hybrydowy model pracy; praca w biurze ok. 2 razy w tygodniu;
- Bonusy dla najlepszych pracowników;
- Pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną (z opieką stomatologiczną, wizytami domowymi i ubezpieczeniem podróżnym), ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, zajęcia językowe.