KRUK to nr 1 w branży zarządzania wierzytelnościami. Stanowimy zgrany i skuteczny zespół. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy ludzi zaangażowanych i kreatywnych. Oferujemy możliwość uczestniczenia w wielu ciekawych projektach oraz szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Wsparcia Klientów
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: RDRWK/11/16
Opis stanowiska:
- Analizowanie pism reklamacyjnych, wniosków i próśb zgłaszanych przez klientów Grupy Kapitałowej KRUK oraz udzielanie na nie odpowiedzi.
- Pozyskiwanie informacji niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na otrzymane zapytanie.
- Współpraca z innymi Działami w Grupie kapitałowej KRUK S. A.
- Wprowadzanie optymalizacji procesowych mających na celu wzrost bezpieczeństwa i efektywności procesu
Oczekujemy:
- Umiejętność redagowania pism
- Samodzielności w podejmowaniu decyzji
- Umiejętności wyciągania wniosków i analitycznego myślenia
- Indywidualnego podejścia do analizowanych spraw
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz inicjatywy w optymalizacji pracy własnej i zespołu
- Skrupulatności, sumienności oraz wysokiego poczucia odpowiedzialności
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Opiekę medyczną oraz dofinasowanie karty MultiSport
- Ciągły rozwój i poszerzanie swojej wiedzy
- Przyjazną atmosferę w zespole
- Możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym