Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 600 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
- Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do działu obsługi Klienta.
- Obsługa systemu reklamacyjnego.
- Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Przygotowywanie instrukcji i szkoleń wewnętrznych dla personelu z zakresu obsługi klienta.
- Obsługa odstąpień od umowy ze sklepu internetowego ALAB.
- Udział w innowacyjnych projektach z zakresu obsługi klienta.
- Wykształcenie min. średnie,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane,
- Otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- Ukierunkowanie na Klienta,
- Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji,
- Dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość pakietu MS Office.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
- Kartę Multisport,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- Szeroki pakiet szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych,
- Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.