Sixt rent a car zatrudni
pracownika na stanowisku
Opis stanowiska:
-
ustosunkowywanie się do zapytań reklamacyjnych, mailowa korespondencja z klientem
-
obsługa klienta w zakresie rezerwacji krajowych i zagranicznych (e-mailowa, telefoniczna)
-
rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
-
utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
-
mile widziana praktyczna wiedza dotycząca badań jakościowych: NPS, CES
-
aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny) B2; znajomość języka niemieckiego mile widziana
- min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta
- wykształcenie min. średnie
- dokładność i wnikliwość
- wysoka kultura osobista
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej
Oferujemy
- pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie
- atrakcyjne warunki zatrudnienia plus system premiowy
- umowę zlecenie bądź umowę o pracę, w zależności od preferencji kandydata
- dogodną lokalizację biura – Saska Kępa
- ciekawą pracę w dynamicznym, trzyosobowym zespole
- najem pracowniczy samochodów na atrakcyjnych warunkach
- pakiet medyczny
- owoce do biura
- zajęcia z języka angielskiego na platformie e-learningowej
Poznaj
Eurorent Sp. z o.o.
Poznaj SIXT PolskaSIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.