Kim jesteśmy.
PreZero jest jednym z wiodących dostawców usług w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy dlatego, że zatrudniamy najlepszych ludzi. Pora powiększyć nasz zespół! Poszukujemy zaangażowanych pracowników, którzy potrafią szybko dostosować się do zmieniających się wyzwań naszego rynku, chcą pracować w ekscytującym, obiecującym oraz innowacyjnym środowisku i rozwijać się razem z nami.
Młodszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji
Miejsce pracy: Kraków
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i międzynarodowych standardach pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
- Duży zakres samodzielności oraz odpowiedzialności;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Rynkowe wynagrodzenie;
- Pakiet opieki medycznej;
- Karnety sportowe.
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie harmonogramów realizacji usług oraz planowanie zasobów technicznych i ludzkich potrzebnych do realizacji tych usług poprzez zapewnienie optymalnego wykorzystania taboru samochodowego i sprzętu spółki;
- Bieżącą weryfikację pracy pojazdów w systemie GPS i systematyczną analizę tras pojazdów;
- Obsługę reklamacji w zakresie świadczonych usług;
- Monitorowanie pracy brygad w zakresie wykonywanych zleceń, reagowanie na pojawiające się problemy i ich rozwiązywanie
- Nadzór nad wyposażeniem floty oraz urządzeniami pokładowymi;
- Rozliczanie odpowiednich dokumentów dotyczących zadań w zakresie realizacji usług;
- Wprowadzanie do systemu danych operacyjnych (m.in. czas pracy, tonaż, kilometry itp.);
- Obsługę systemu BDO;
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie realizowanych zleceń, kart pracy;
- Weryfikacja i analizowanie czasu pracy kierowców na podstawie kart pracy oraz tachografów;
- Kontakt z kierowcami w przypadku problemów związanych z rozbieżnościami w dostarczanych dokumentach;
- Dbałość o sprawny przebieg informacji oraz dokumentów między działami;
- Przygotowanie raportów i zestawień generowanych z programu operacyjnego – moduł operacyjny i systemu BDO;
- Współpracę z innymi działami wspierającymi;
- Współpraca z zespołem kierowniczym i osobami zaangażowanymi w działania związane z BHP;
- Zapewnienie i monitowanie zgodności działań z obowiązującymi na terenie bazy przepisami BHP i ppoż.
Wymagania:
- Wykształcenia wyższego (mile widziany kierunek: logistyka, transport);
- Praktycznej znajomości zagadnień z zakresu czasu pracy kierowców;
- Systematyczności, skrupulatności i umiejętności pracy z danymi;
- Biegłej obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excel;
- Zdolności analitycznych i umiejętności pracy pod presją czasu;
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
- Mile widziane doświadczenie w gospodarce odpadami;
- Mile widziana znajomość systemu BDO oraz programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu
- Czynne prawo jazdy kat. B.;
- Gotowość do pracy w ruchomym systemie czasu pracy; ( 05:00-13:00; 07:00-15:00 ; 09:00-17:00)