Szukasz ekscytującej możliwości rozwoju kariery?
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zwrotów
Miejsce pracy: Warszawa
Twój profil
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min. B1) warunek konieczny!
- polski jest Twoim językiem ojczystym lub potrafisz się nim swobodnie komunikować w tym języku
- znasz dobrze Pakiet Office (w szczególności Excel)
- potrafisz analizować dane i zwracasz uwagę na detale
- potrafisz swobodnie prowadzić korespondencję mailową z klientami
- możesz pracować w pełnym wymiarze godzin (40h tygodniowo)
- cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
- znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
Twoje zadania:
- obsługa zwrotów klientów i procesowanie odstąpienia od umowy
- wsparcie zespołu reklamacji w codziennej pracy
- prowadzenie korespondencji mailowej z klientami
- realizacja dyspozycji klientów, zgodnie z przepisami RODO
- sporządzanie raportów i analiz
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi zgodnie ze standardami firmy
- praca w środowisku ticketowym JIRA
Oferujemy:
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (zamiennie w biurze i zdalnie)
- dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- jasno określone zadania i szkolenia przygotowujące Cię do pracy
- zgrany, wspierający się nawzajem, niewielki zespół
- pracę w międzynarodowym środowisku
- jasno określoną ścieżkę rozwoju
- fajną atmosferę
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.