Idea Getin Leasing S.A. działa na polskim rynku od 2010 roku i jest częścią polskiej grupy kapitałowej Idea Bank. Celem Spółki jest wspieranie przedsiębiorczości poprzez dostarczanie efektywnych sposobów finansowania inwestycji.
Spółka jest jednym z największych graczy na rynku leasingu w Polsce - od początku swego istnienia tworzy trwałe relacje z klientami i szybko reaguje na zmiany zachodzące na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb przedsiębiorców.
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej
Nr ref.: DOT/11/2018
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała kompleksowa posprzedażowa obsługa telefoniczna klienta, a dokładnie:
- udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez Firmę,
- przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami w zakresie obsługi posprzedażowej,
- współpraca z innymi jednostkami Firmy,
- rejestracja wniosków Klientów składanych telefonicznie i otrzymanych drogą mailową,
- obsługa portalu Klienta – nadawanie dostępów do portalu, odblokowywanie, wysłanie linku aktywacyjnego.
Jeśli jesteś osobą, która:
- z łatwością nawiązuje relacje z współpracownikami oraz lubi pracę w zespole,
- posiada minimum średnie wykształcenie,
- sprawnie obsługuje pakiet Microsoft Office,
- sprawnie komunikuje się przez telefon,
- jest nastawiona na realizację celów,
- posiada doświadczenie w obsłudze klienta – będzie to dodatkowym atutem,
to wyślij swoje CV.
Kandydatom oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w jednej z największych spółek leasingowych w Polsce,
- wspierającą atmosferę i zespół, dzięki którym z łatwością przejdziesz przez okres próbny,
- umowę o pracę i pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, kartę Benefit MultiSport ),
- szansę dalszego rozwoju dzięki profesjonalnym szkoleniom wewnętrznym,
- komfortową przestrzeń biurową.