Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- monitorowanie przekroczeń parametrów ryzyka transakcyjnego, w tym wyjaśnianie okoliczności wystąpienia transakcji (włączając kontakt telefoniczny z klientem),
- współpracę z organami ścigania,
- weryfikację raportów z organizacji płatniczych, badanie trendów fraudowych, rekomendowanie działań zmierzających do minimalizowania ryzyka finansowego dla Spółki.
- min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub w obszarze weryfikacji wiarogodności finansowej klienta, monitorowaniu transakcji dokonywanych przy użyciu kart płatniczych lub na podobnych stanowisku w firmie o zbliżonym profilu działalności (banki wydawcy, centra rozliczeniowe),
- absolwent studiów wyższych,
- znajomość j. angielskiego na min. poziomie B1 – warunek konieczny,
- analityczny umysł, dociekliwość, umiejętność szybkiego łączenia faktów
- kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, doskonałej organizacji pracy,
- aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
- umiejętność dzielenia się wiedzą i chęć samokształcenia.
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych,
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO,
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość pracy na pół etatu,
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych,
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.