Młodszy Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania i wyzwania na stanowisku:
- wsparcie w obsłudze wniosków i reklamacji zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych Spółki,
- prowadzenie korespondencji pisemnej z klientem,
- rejestrowanie reklamacji w systemie CRM,
- monitorowanie i weryfikacja obsługi wniosków Klientów zgłaszanych bezpośrednio w Oddziale,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i instytucjami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych zadań.
- doświadczenia na stanowisku związanym z prowadzeniem korespondencji pisemnej z klientem,
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji,
- wykształcenia wyższego,
- dobrej znajomości MS Office,
- komunikatywności, umiejętności efektywnej pracy w zespole,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności budowania relacji z klientem,
- odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- skrupulatności,
- asertywności.
- umowę o pracę na zastępstwo,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- opiekę medyczną,
- pakiet sportowo-rekreacyjny,
- naukę języka angielskiego.