GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
Do naszej Centrali w Błoniu k. Warszawy poszukujemy pracownika na stanowisko: MłodszySpecjalista ds. Obsługi Klienta.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie, ul. Spedycyjna 1
Twój zakres obowiązków -Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) -Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna -Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) -Kształtowanie i promowanie wizerunku Firmy -Współpraca z innymi działami Firmy w ramach realizacji procesu obsługi Klienta
Nasze wymagania -Wykształcenie min. średnie -Pasja do pracy z ludźmi -Komunikatywność -Umiejętność szybkiego uczenia się
Mile widziane -Doświadczenie w pracy z Klientem -Komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy -Umowa o pracę -System premiowy -Praca w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie w tygodniu) -System wdrożenia "Smart Start" i opieka trenera wewnętrznego przez cały okres wdrożenia -Udział w Akademii Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz szeroki pakiet szkoleń wewnętrznych -Programy wspierające rozwój w organizacji (Geodis Exchange Program, Program Rekrutacji Wewnętrznych) -Program Poleceń Pracowniczych z gratyfikacją finansową -Dostęp do platformy e-learningowej G-Campus -Prywatna bezpłatna opieka medyczna Medicover -Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego UNIQA -Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen -Karty sportowe MultiSport i Medicover Sport -Konkursy z nagrodami
Jeśli jesteś zainteresowany, prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez formularz!
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
GEODIS Road Network Sp. z o.o. – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.