Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce

    Balneo   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz dropshipping poprzez telefon i e-mail, z dbałością o wysoką jakość i satysfakcję klienta. Doradztwo w zakresie wyboru produktów do wyposażenia łazienki – pomagaj klientom tworzyć ich wymarzone wnętrza! Zarządzanie zamówieniami i...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Diabetyk24 Sp. z o.o.
Opacz-Kolonia, k. Warszawy
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
109 dni temu

Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy w branży medycznej. Poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za obsługę Klientów poprzez naszą infolinię. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, empatyczną i zainteresowaną pracą to zapraszamy do naszego biura w Opacz-Kolonii k/ Warszawy przy ul. Szyszkowej 51.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia, k. Warszawy
Zadania:
  • telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca
  • udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia
  • rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji
  • obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze Klienta
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych - doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem
  • wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla Klienta
  • zdolność do zachowania spokoju przy pojawiających się trudnych sytuacjach w rozmowie z Klientem
  • asertywność w kontaktach z Klientami
  • umiejętność skupienia się na wielu zadaniach jednocześnie: słuchaniu Klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na jego zapytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych
  • umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem
  • sumienność, dokładność, terminowość
  • gotowości do nauki i doskonalenia umiejętności związanych z obsługą Klienta
  • umiejętność pracy w zespole, która polega na budowaniu atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki
  • wsparcie ze strony zespołu i przełożonego
  • pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę - zgrany zespół
  • pracę od zaraz
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • prywatną opiekę medyczną
  • dofinansowanie do karty MultiSport
  • spotkania integracyjne

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.
 

Poznaj

Diabetyk24 Sp. z o.o.

Diabetyk24.pl, największy detalista na rynku sprzedaży wyrobów medycznych dla Diabetyków. Skupiony na kanale online, obecny również w sprzedaży tradycyjnej w postaci kilkunastu sklepów stacjonarnych. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy na bardzo perspektywicznym i szybko rosnącym rynku. Rozwijamy się znacznie szybciej niż nasza konkurencja i szukamy osób, które podzielą entuzjazm naszych pracowników, pomogą nam być jeszcze lepszym w tym co robimy, a równocześnie spełnią się we wdrożeniu własnych pomysłów i strategii.

Podobne oferty

  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce

    Balneo   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz dropshipping poprzez telefon i e-mail, z dbałością o wysoką jakość i satysfakcję klienta. Doradztwo w zakresie wyboru produktów do wyposażenia łazienki – pomagaj klientom tworzyć ich wymarzone wnętrza! Zarządzanie zamówieniami i...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;