Najnowsze oferty pracy

  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Securitas Polska   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    21 godz.
    Opis oferty pracy bieżąca organizacja i koordynacja pracy punktu informacyjnego, opieka nad klientami centrum handlowego, udzielanie informacji interesantom, przygotowywanie raportów, prace administracyjno – biurowe (pakiet Office), prowadzenie strony internetowej. Kwalifikacje komunikatywna...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i...
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Koordynator Wsparcia EAP

    EAP24   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24; Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim) Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami; Poradnictwo...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Diabetyk24 Sp. z o.o.
Opacz-Kolonia
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
105 dni temu

Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy w branży medycznej. Poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za obsługę Klientów poprzez naszą infolinię. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, empatyczną i zainteresowaną pracą to zapraszamy do naszego biura w Opacz-Kolonii k/ Warszawy przy ul. Szyszkowej 51.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Zadania:
  • telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca
  • udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia
  • rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji
  • obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze Klienta
  • doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem
  • wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla Klienta
  • zdolność do zachowania spokoju przy pojawiających się trudnych sytuacjach w rozmowie z Klientem. Asertywność w kontaktach z Klientami
  • umiejętność skupienia się na wielu zadaniach jednocześnie: słuchaniu Klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na jego zapytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych
  • umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem
  • sumienność, dokładność, terminowość
  • gotowości do nauki i doskonalenia umiejętności związanych z obsługą Klienta
  • umiejętność pracy w zespole, która polega na budowaniu atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki
  • wsparcie ze strony zespołu i przełożonego
  • pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę - zgrany zespół
    pracę od zaraz
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • prywatną opiekę medyczną
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • spotkania integracyjne

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.
 

Poznaj

Diabetyk24 Sp. z o.o.

Diabetyk24.pl, największy detalista na rynku sprzedaży wyrobów medycznych dla Diabetyków. Skupiony na kanale online, obecny również w sprzedaży tradycyjnej w postaci kilkunastu sklepów stacjonarnych. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy na bardzo perspektywicznym i szybko rosnącym rynku. Rozwijamy się znacznie szybciej niż nasza konkurencja i szukamy osób, które podzielą entuzjazm naszych pracowników, pomogą nam być jeszcze lepszym w tym co robimy, a równocześnie spełnią się we wdrożeniu własnych pomysłów i strategii.

Podobne oferty

  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Securitas Polska   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    21 godz.
    Opis oferty pracy bieżąca organizacja i koordynacja pracy punktu informacyjnego, opieka nad klientami centrum handlowego, udzielanie informacji interesantom, przygotowywanie raportów, prace administracyjno – biurowe (pakiet Office), prowadzenie strony internetowej. Kwalifikacje komunikatywna...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i...
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Koordynator Wsparcia EAP

    EAP24   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24; Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim) Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami; Poradnictwo...