Zastanawiasz się czy warto dołączyć do naszego działu Customer Service?
Warto! Ponieważ miliony użytkowników zamawia jedzenie właśnie z nami - od zup w Salzburgu po burgery w Berlinie.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Jeśli wiesz jak:
- dbać o klientów i opiekować się nimi, kiedy dzwonią by rozwiązywać sprawy, które pozornie wydają się nierozwiązywalne
- zadbać o zawsze aktualne dane, aby zamawianie posiłków było tak przyjemne jak ich jedzenie
- kontrolować przepływ zamówień, tak aby nasi klienci nie byli głodni!
- współpracować ze swoim zespołem, wzajemnie się motywować oraz utrzymywać stały kontakt ze swoim leaderem
- być pozytywnie zakręconym na punkcie klienta
Oczekujemy od Ciebie:
- dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin, w tym co najmniej 2 weekendy w miesiącu
- warunków umożliwiających tymczasową pracę zdalną - dostęp do internetu, komputer/laptop, słuchawki,
- sporych pokładów cierpliwości i empatii,
- zdolności do jasnej, przyjaznej komunikacji,
- pozytywnego nastawienia do bieżących zadań,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - wymagany poziom B1,
- doświadczenia zawodowego opartego o relacje, komunikację i współpracę z klientami
Oferujemy:
- stałą współpracę opartą na umowie o pracę,
- docenienie pracujących studentów - dlatego oferujemy pracę na cały etat lub pół etatu wyłącznie w systemie piątek - niedziela,
- pomoc w byciu Fit - czyli dofinansowanie do karty sportowej i prywatnej opieki medycznej dla Ciebie,
- darmowy kurs języka angielskiego, po okresie próbnym,
- pełne wsparcie na nowym stanowisku - czyli wewnętrzne szkolenia dla Pracowników!
- Takeaway Pay - czyli dofinansowanie, które można wykorzystać na zamawianie jedzenia w Pyszne.pl,
- w biurze - codziennie świeże owoce i warzywa,
- a co po pracy? Wspólny relaks – lokalne imprezy integracyjne.