Recticel is active in 28 countries and has a workforce of about 7,900 worldwide (including joint ventures). Its combined sales turnover reached EUR 1,460 billion in 2017. Recticel is listed on Nyse-Euronext stock exchange. To learn more: visit www.recticel.com.
Dla naszej dywizji Insulation w Polsce (Niepruszewo, ok. Poznania) poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Niepruszewie (ok. Poznania) firma prowadzi Biuro Sprzedaży materiałów termoizolacyjnych.
Jako Młodszy specjalista ds. obsługi klienta dołączysz do zespołu składającego się z Inżynierów Sprzedaży, Doradcy Techniczno-Inwestycyjnego oraz Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Będziesz odpowiedzialny za utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów poprzez wsparcie administracyjne oraz handlowe, zgodnie ze standardami jakości, polityką oraz procedurami obowiązującymi w firmie.
- Mile widziane wykształcenie wyższe; kierunki ekonomiczne/administracja/logistyka bądź pokrewne
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta
- Znajomość zagadnień związanych z obsługą klienta
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) , mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP
- Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Wysoki poziom orientacji na Klienta
- Kompleksowa obsługa zamówień
- Organizacja transportu i logistyki zgodnie z zamówieniami
- Wsparcie Inżynierów Sprzedaży oraz Inżyniera Technicznego w przygotowywaniu wizyt terenowych
- Rejestrowanie informacji dotyczących Klientów oraz zamówień. Zarządzanie bazą danych w systemie CRM
- Obsługa Klienta w zakresie reklamacji, rozwiązywanie bieżących problemów
- Przygotowywanie i administrowanie dokumentacją związaną z codzienną pracą, raportowanie
- Utrzymywanie dobrych relacji między Klientami i Działem sprzedaży