Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego klienta – jednego z największych banków w Polsce – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: DKB/GDA
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Odbieranie połączeń telefonicznych związanych z ofertą bankową;
- Udzielanie informacji odnośnie oferty produktowej banku (produkty oferowane klientom to m.in. kredyty gotówkowe i konsolidacyjne);
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z płatnościami – obsługa transakcyjna, bankowość internetowa, reklamacje i inne;
- Opiekowanie się obecnymi Klientami banku oraz nawiązywanie nowych kontaktów, dbając jednocześnie o najwyższą jakość obsługi.
Od kandydata oczekujemy:
- Doświadczenia w obsłudze klienta;
- Komunikatywności, pewności siebie, otwartości, energiczności;
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office;
- Mile widziana znajomość produktów bankowych;
- Wykształcenia min. średniego;
- Umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie;
- Chęci do rozwoju swoich umiejętności i zdobycia nowej wiedzy w branży bankowej.
Nasz Klient oferuje:
- Możliwość zatrudnienia w oparciu o Umowę na Zlecenie;
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + atrakcyjny system premiowy);
- Grafik ustalany pod dyspozycyjność pracownika – w godzinach 8-22;
- Wstępne szkolenie wliczone do okresu zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju w strukturze stanowiska oraz wewnątrz firmy;
- Benefity: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne.