To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Wykonywanie zadań związanych z realizacją działań powierzonych Departamentowi Komunikacji i Marketingu, w tym w szczególności:
1. Bieżące telefoniczne informowanie beneficjentów w tym:
· w ramach POIG, POKL, PORPW, POWER, POIR, POPW;
· w szczególności w zakresie działań finansowanych z Budżetu Państwa;
2. Przekazywanie podstawowych informacji dotyczących:
· programów funduszy strukturalnych adresowanych do przedsiębiorców i instytucji otoczeniabiznesu,
w tym w szczególności w zakresie działań wdrażanych przez PARP w ramach POIG, POKL, PORPW, POWER, POIR, POPW;
· programów adresowanych do przedsiębiorców i instytucji otoczenia biznesu finansowanych z budżetu państwa;
3. Uczestnictwo w spotkaniach informacyjnych i szkoleniach oraz przedsięwzięciach zewnętrznych dla beneficjentów wdrażanych programów:
4. Opracowywanie materiałów informacyjnych i informatorów dla beneficjentów ;
5. Bezpośrednie spotkania z osobami zainteresowanymi wdrażnymi działaniami :
6. Redakcja, aktualizacja, zapewnienie spójności i bieżące utrzymywanie stron www , w tym dot. POIG, POKL, PORPW, POWER, POIR, POPW:
7. Prowadzenie na stronie internetowej bazy pytań i odpowiedzi dotyczących programów wdrażanych przez PARP, w tym współpraca z zespołami wdrażającymi działania przy aktualizacji bazy;
8. Udzielanie listownych i e-mailowych wyjaśnień dotyczących wdrażanych programów ;
9. Współpraca przy realizacji zadań promocyjnych w ramach projektów systemowych,
a także
1. Wykonywanie innych zadań w związku z zajmowanym stanowiskiem, w ramach realizacji zadań Agencji, zgodnie z poleceniem przełożonego.
2. Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań.
Konieczne:
- Wykształcenie: min. drugi lub trzeci rok studiów licencjackich;
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta min. 3 miesiące;
- Podstawowa Wiedza o UE i funduszach europejskich;
- Obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office);
- Umiejętność przygotowywania prezentacji i materiałów informacyjnych;
- Rzetelność, sumienność, doskonała organizacja czasu pracy;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Poziom znajomości języka obcego: Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Poziom obsługi programów komputerowych: Obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office).
Pożądane:
- Wykształcenie wyższe (minimum licencjat);
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta min. 6 miesięcy, Doświadczenia w pracy w jednostce sektora finansów publicznych,
- Znajomość specyfiki działań realizowanych przez Agencję lub inne instytucje uczestniczące w realizacji programów operacyjnych,
- Biegła znajomość obsługi programu MS PowerPoint lub innego programu do tworzenia prezentacji multimedialnych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Biegła znajomość obsługi programu MS PowerPoint lub innego programu do tworzenia prezentacji multimedialnych.
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia wprowadzające
- Możliwość kontynuacji swoich doświadczeń zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji
- Możliwości związane z dalszym rozwojem
*Oferta Pracy Tymczasowej