Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

FALLWORK Sp zo.o.
małopolskie, Warszawa
praca stacjonarna
2702 dni temu
FallWork Sp z o.o.
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa - Nr ref.: MŁ/OBKL/05/2017
Opis stanowiska:

Wykonywanie zadań związanych z realizacją działań powierzonych Departamentowi Komunikacji i Marketingu, w tym w szczególności:

1. Bieżące telefoniczne informowanie beneficjentów w tym:

·   w ramach POIG, POKL, PORPW, POWER, POIR, POPW;

·   w szczególności w zakresie działań finansowanych z Budżetu Państwa;

2. Przekazywanie podstawowych informacji dotyczących:

·   programów funduszy strukturalnych adresowanych do przedsiębiorców i instytucji otoczeniabiznesu,
w tym w szczególności w zakresie działań wdrażanych przez PARP w ramach POIG, POKL, PORPW, POWER, POIR, POPW;

·  programów adresowanych do przedsiębiorców i instytucji otoczenia biznesu finansowanych z budżetu państwa;

3. Uczestnictwo w spotkaniach informacyjnych i szkoleniach oraz przedsięwzięciach zewnętrznych dla beneficjentów wdrażanych programów:

4. Opracowywanie materiałów informacyjnych i informatorów dla beneficjentów ;

5. Bezpośrednie spotkania z osobami zainteresowanymi wdrażnymi działaniami :

6. Redakcja, aktualizacja, zapewnienie spójności i bieżące utrzymywanie stron www , w tym dot. POIG, POKL, PORPW, POWER, POIR, POPW:

7. Prowadzenie na stronie internetowej  bazy pytań i odpowiedzi dotyczących programów wdrażanych przez PARP, w tym współpraca z zespołami wdrażającymi działania przy aktualizacji bazy;

8. Udzielanie listownych i e-mailowych wyjaśnień dotyczących wdrażanych programów ;

9. Współpraca przy realizacji zadań promocyjnych w ramach projektów systemowych,
a także

 1. Wykonywanie innych zadań w związku z zajmowanym stanowiskiem, w ramach realizacji zadań Agencji, zgodnie z poleceniem przełożonego.

2. Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań.

Wymagania:

 Konieczne:

- Wykształcenie: min. drugi lub trzeci rok studiów licencjackich;

- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta min. 3 miesiące;

- Podstawowa Wiedza o UE i funduszach europejskich;

- Obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office);

- Umiejętność przygotowywania prezentacji i materiałów informacyjnych;

- Rzetelność, sumienność, doskonała organizacja czasu pracy;

- Umiejętność pracy w zespole;

- Poziom znajomości języka obcego: Komunikatywna znajomość języka angielskiego;

- Poziom obsługi programów komputerowych: Obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office).

Pożądane:

- Wykształcenie wyższe (minimum licencjat);

- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta min. 6 miesięcy, Doświadczenia w pracy w jednostce sektora finansów publicznych,

- Znajomość specyfiki działań realizowanych przez Agencję lub inne instytucje uczestniczące w realizacji programów operacyjnych,

- Biegła znajomość obsługi programu MS PowerPoint lub innego programu do tworzenia prezentacji multimedialnych.

- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

- Biegła znajomość obsługi programu MS PowerPoint lub innego programu do tworzenia prezentacji multimedialnych.

Oferujemy:

- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia wprowadzające 
- Możliwość kontynuacji swoich doświadczeń zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji
- Możliwości związane z dalszym rozwojem

 

*Oferta Pracy Tymczasowej