Jesteśmy jednym z liderów polskiego rynku e-commerce w okresie dynamicznego rozwoju. Wykorzystujemy wsparcie i know how Grupy MALL, która obecnie działa na sześciu europejskich rynkach: w Republice Czeskiej, Słowenii, Polsce, Słowacji, Chorwacji oraz na Węgrzech. Interesuje nas sukces i spektakularne efekty osiągane w luźnej „niekorporacyjnej” atmosferze.
Szukamy człowieka z charakterem i sercem do pracy w Dziale Obsługi Klienta jako:
Nasz Zespół jest młody, ambitny i nastawiony na sukces, ale szybko się rozwija i potrzebuje wsparcia w jak najlepszej obsłudze telefonicznej i mailowej klientów sklepu internetowego MALL.PL.
- Jesteś osobą otwartą i chętnie rozmawiasz z ludźmi;
- Chcesz się rozwijać i poznawać nowe możliwości;
- Lubisz pomagać innym;
- Z uśmiechem zaczynasz każdy dzień;
- Nie lubisz nudy i monotonii;
- Konsekwentnie dążysz do celu i nie poddajesz się w połowie drogi.
Z komputerem jesteś za pan brat ?
Robisz zakupy przez Internet, ale chciałbyś również poznać ten proces z drugiej strony ?
Studiujesz zaocznie i szukasz pomysłu na swoją przyszłość ?
Potrafisz odnaleźć się w każdej sytuacji ?
To znaczy, że jesteś tym kogo szukamy, a praca u nas okaże się tą wymarzoną.
Daj szansę sobie i nam.
Aplikuj!