Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym Contact Center w Krakowie na stanowisku:
- potrafi budować długotrwałe relacje oraz nawiązywać kontakty biznesowe
- zna podstawowe produkty bankowe
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole
- interesuje się rynkiem finansowym oraz zna konkurencję
- cechuje się wysoką kulturą osobistą oraz wysoko rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi (w tym umiejętnościami perswazji i negocjacji)
- szybko się uczy i chce się dalej rozwijać
- ma nienaganną dykcję
- posiada min. średnie wykształcenie
- w praktyce obsługuje aplikacje MS Office
- jest dyspozycyjna minimum 120h/miesięcznie
- posiada doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut)
- aktywnej sprzedaży produktów Banku przez telefon
- telefonicznej obsłudze Klientów Banku
- udzielaniu informacji o ofercie Banku
- pracy w systemie zmianowym
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (etat na start!) lub elastyczny czas pracy i umowa zlecenie
- atrakcyjny system premiowy
- system płatnych szkoleń podnoszących kwalifikacje
- dodatkowy stały miesięczny bonus pieniężny za obsługę Klientów w języku angielskim
- prywatna opieka medyczna, karta Multisport