PRACUJ JAKO
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- Obsługę klientów indywidualnych i firmowych w ramach połączeń przychodzących
- Wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej, kart płatniczych oraz produktów kredytowych
- Dbałość o etykę zawodową, oraz o dobry wizerunek firmy
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami
TA PRACA JEST DLA CIEBIE JEŚLI:
- Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
- Posiadasz umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
- Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
- Posiadasz ducha zespołowości,
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
- Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
- Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
- Masz doświadczenie w pracy w contact center – (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
- System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- Atrakcyjny system premiowy,
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
- Dodatkowy miesięczny bonus pieniężny jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.
Spotkajmy się i przekonaj się, że warto pracować z najlepszymi!