Hemmersbach jest międzynarodowym przedsiębiorstwem, które świadczy kompleksowe usługi dla obszaru IT na skalę przemysłową. Naszą firmę tworzy ponad 2000 stałych pracowników zatrudnionych w 34 oddziałach oraz sieć Autoryzowanych Partnerów Hemmersbach (HAP). Z ich pomocą wykonujemy zlecenia na skalę światową w ponad 190 krajach w pięciu segmentach: Repair, End User support, Expert Provision, Release & Deployment, Data Center Maintenance.
Do naszego Oddziału w Bielanach Wrocławskich, w ramach rozwoju działu Service Desk, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy specjalista ds obsługi klienta z jęz. niemieckim
Location: Polska, Bielany Wrocławskie, Wrocław
Chciałbyś rozpocząć pracę w branży IT, ale nie wiesz jak zacząć?
Zacznij w Hemmersbach!
Osoba pracująca na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- diagnoza zleceń IT zawierających problem techniczny (po wcześniejszym wewnętrznym szkoleniu),
- filtrowanie i kwalifikowanie zleceń napraw,
- nadzór nad realizowanymi zleceniami oraz planowanie nowych zgodnie z obowiązujacymi zasadami i terminami,
- kontakt telefoniczny z klientem oraz technikami,
- przygotowywanie i opracowywanie raportów.Hemmersbach.
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1),
- wykształcenie techniczne,
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na naukę,
- orientacja na klienta i komunikatywność,
- dobra organizacja czasu pracy,
- gotowość pracy na zmiany w godz miedzy 8:00 - 18:00.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy na Help Desku lub Service Desku,
- znajomość zagadnień serwisowych dotyczących sprzętu IT.
Zyskujesz:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00,
- wsparcie w realizacji zadań i celów,
- szeroki pakiet szkoleń wstępnych,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole i międzynarodowym środowisku,
- pakiet Multisport,
- prywatną opiekę medyczną.