Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 35,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat / część etatu rekrutacja online
16 godz.
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania, zakupów online oraz procesów reklamacyjnych; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail i chat;
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim/szwedzkim/niderlandzkim (k/m)
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim/szwedzkim/niderlandzkim (k/m)
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2766 dni temu
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim/szwedzkim/niderlandzkim (k/m)
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1502-302311y_160
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources , świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim/szwedzkim/niderlandzkim (k/m)
Lokalizacja: Kraków
Opis stanowiska:
Bieżący mailowy i telefoniczny kontakt z klientem
Obsługa zgłoszeń: rejestrowanie i klasyfikowanie
Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego/szwedzkiego/niderlandzkiego (w mowie i piśmie)
Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Doświadczenie nie jest wymagane – pracodawca zapewnia niezbędne szkolenia
Wysoki poziom umiejętności planowania, organizacji czasu i umiejętności analitycznych
Klient oferuje:
Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w międzynarodowej organizacji
Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowy pakiet benefitów
Samodzielną, odpowiedzialną i satysfakcjonującą pracę
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 35,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat / część etatu rekrutacja online
16 godz.
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania, zakupów online oraz procesów reklamacyjnych; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail i chat;
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...