- Obsługa klienta (back office) order to invoice
- Kompletowanie wymaganej dokumentacji; Weryfikacja zamówień, cenników i zarządzanie kontami klientów
- Obsługa zamówień, reklamacji, zapytań klientów; przygotowywanie raportów
- Praca w systemach informatycznych firmy
- Zapewnienie wsparcia zarówno dla klientów jak i innych zespołów firmy
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Komunikatywna znajomość j. polskiego
- Doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność obsługi programów pakietu Office m. in. Excel, Word Outlook
- Przywiązanie wagi do szczegółów; Zdolności analityczne
- Skrupulatność, samodzielność, terminowość
- Umiejętność odnalezienia się w dynamicznym środowisku
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania sobą w czasie
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Samodzielne stanowisko pozwalające na rozwój w naszych strukturach
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
- Prywatna opieka medyczna PZU
- Karta Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Swobodny dress code
- Przyjazną atmosferę – mówimy do siebie na TY
- Pracę w komfortowym biurze w Częstochowie przez okres próbny stacjonarnie (abyś poznał/a standardy pracy, współpracowników, klientów)
- Pracę w modelu hybrydowym po okresie 3 miesięcy
Poznaj
Exact Forestall sp. z o.o.
Exact x Forestall jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań w zakresie kontroli jakości. Jako jedna z największych firm tego typu w Europie, Exact x Forestall zapewnia zasoby technologiczne, intelektualne i ludzkie dla wielu branż min. motoryzacyjnej, elektronicznej, dóbr konsumenckich, przemysłu ciężkiego i innych.
Zakres usług obejmuje inspekcję i rework, rekrutację i personel, wsparcie techniczne i procesowe a także szkolenia i coaching, audyty i wiele innych. Wszystkie rozwiązania są wdrażane w ponad tysiącu zakładów przemysłowych w 13 krajach na całym świecie.
Exact x Forestall szczyci się mianem eksperta w dziedzinie prewencji, zapewniając stabilność operacyjną swoim interesariuszom. Symbolicznie i dosłownie: firmy, produkty i konsumenci są pod opieką wiedzy, doświadczenia i proaktywnego podejścia Firmy do zapobiegania potencjalnym katastrofom, zanim się pojawią.
Jakość to najwyższa forma prewencji.
Ograniczanie ryzyka, zmniejszanie kosztów, stabilizacja rozwoju. Działanie zanim będzie za późno. Tak widzimy jakość — najwyższą formę prewencji.
Doskonaląc produkty dbamy o interesariuszy i chronimy przedsiębiorstwa. Przez ponad dwie dekady wspieramy produkcję doskonałością w ponad 1000 fabryk.
Audyty wydajności, egzekucja jakości, rozwój personelu to tylko kilka spośród wielu usług, które świadczymy w 13 krajach na całym świecie.
A jeśli wciąż to czytasz, możemy być dokładnie tym, czego potrzebuje Twoja firma.
Porażka nie wchodzi w grę
W Exact x Forestall wszyscy rozumieją i dążą do jednego celu: zapobiegania katastrofom produkcyjnym.
Przez ponad dwie dekady stawiamy wysokie wymagania, zarówno wobec siebie, jak i wobec firm, które wspieramy.
Choć większość naszego doświadczenia została zgromadzona w sektorze motoryzacyjnym, coraz więcej branż docenia i polega na etosie oraz wiedzy specjalistycznej naszego personelu.
Nasze działania są punktowe, a wpływ – globalny.
Tak zmieniamy rzeczywistość.
Kluczowe wartości:
Precyzja działania
Egzekwowanie doskonałości
Proaktywne zapobieganie niepowodzeniom