Młodszy specjalista ds.obsługi klienta w dziale O2C z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: O2C/097/KKU
Opis stanowiska:
- Wsparcie działu O2C w zakresie realizacji zamówień dla klientów
- Komunikowanie się z partnerami biznesowymi
- Wprowadzanie wniosków do systemu SAP
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego (min B1)
- Znajomość języka hiszpańskiego (min. B2)
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
- Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres trzech miesięcy
- Dynamiczna praca w międzynarodowym środowisku
- Praca w globalnym koncernie
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze księgowości
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet socjalny
- Szkolenia
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.