Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolnośląskie
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Centrum Serwisowym

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Centrum Serwisowym

Hilti (Poland) Sp. z o.o.
dolnośląskie, Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)
praca stacjonarna
2268 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Centrum Serwisowym
Miejce pracy: Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)

Kogo szukamy?

 

Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta do pracy w naszym Centrum Serwisowym Hilti w Nowej Wsi Wrocławskiej w dziale: Telecentrum Serwisowe.
Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: najwyższym zaangażowaniu, konsekwencji w dążeniu do sukcesu i jak najlepszej obsłudze klienta.

 

Kim jesteśmy?

 

Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 24 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.

 

Na czym polega praca na tym stanowisku?

 

Będziesz odpowiadać za pierwsze wrażenie klienta w kontakcie z naszą firmą. Słyniemy z najwyższej klasy produktów i nasi klienci oczekują obsługi na równie wysokim poziomie. Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na ich telefoniczne zapytania, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. Zajmiesz się ustaloną liczbą klientów i ściśle określonym wycinkiem usług serwisowych.


Twoim zadaniem, jako członka skutecznego zespołu Telecentrum serwisowego, będzie obsługa lojalnych partnerów biznesowych poprzez umiejętne wzmacnianie relacji z klientami. W realizacji tego celu pomoże Ci wiedza o naszej ofercie, którą wykorzystasz do wyszukiwania rozwiązań najlepiej dopasowanych do ich potrzeb, oraz sprzedaż naszych innowacyjnych narzędzi wraz z odpowiednim oprogramowaniem i usługami. Jakość Twoich relacji z klientami jest niezwykle ważna zarówno dla sukcesów całej firmy, jak i rozwoju Twojej własnej kariery.

W Hilti będziesz miał możliwości rozwoju takie jak w dużej korporacji, przy tym zyskując pełną samodzielność.

Co oferujemy?

 

Zapewnimy Ci wszystkie szkolenia niezbędne do jak najlepszego realizowania zadań. Dołączysz do zespołu, w którym panuje koleżeńska atmosfera, a w swojej codziennej pracy będziesz raportować do Team Leadera.

 

Dlaczego mam złożyć aplikację?

 

Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych Specjalistów ds. Obsługi Klienta trafili do nas bez żadnego doświadczenia. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży lub budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • Doskonałych umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej
  • Wyjątkowych umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • Dobrej znajomości obsługi komputera (mile widziana znajomość SAP)
  • Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Silnej motywacji do jak najlepszej obsługi klienta
  • Wyższe wykształcenie będzie dodatkowym atutem
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...