Kogo szukamy?
Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta do pracy w naszym Centrum Serwisowym Hilti w Nowej Wsi Wrocławskiej w dziale: Telecentrum Serwisowe.
Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: najwyższym zaangażowaniu, konsekwencji w dążeniu do sukcesu i jak najlepszej obsłudze klienta.
Kim jesteśmy?
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 24 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Będziesz odpowiadać za pierwsze wrażenie klienta w kontakcie z naszą firmą. Słyniemy z najwyższej klasy produktów i nasi klienci oczekują obsługi na równie wysokim poziomie. Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na ich telefoniczne zapytania, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. Zajmiesz się ustaloną liczbą klientów i ściśle określonym wycinkiem usług serwisowych.
Twoim zadaniem, jako członka skutecznego zespołu Telecentrum serwisowego, będzie obsługa lojalnych partnerów biznesowych poprzez umiejętne wzmacnianie relacji z klientami. W realizacji tego celu pomoże Ci wiedza o naszej ofercie, którą wykorzystasz do wyszukiwania rozwiązań najlepiej dopasowanych do ich potrzeb, oraz sprzedaż naszych innowacyjnych narzędzi wraz z odpowiednim oprogramowaniem i usługami. Jakość Twoich relacji z klientami jest niezwykle ważna zarówno dla sukcesów całej firmy, jak i rozwoju Twojej własnej kariery.
W Hilti będziesz miał możliwości rozwoju takie jak w dużej korporacji, przy tym zyskując pełną samodzielność.
Co oferujemy?
Zapewnimy Ci wszystkie szkolenia niezbędne do jak najlepszego realizowania zadań. Dołączysz do zespołu, w którym panuje koleżeńska atmosfera, a w swojej codziennej pracy będziesz raportować do Team Leadera.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych Specjalistów ds. Obsługi Klienta trafili do nas bez żadnego doświadczenia. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży lub budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
Oczekujemy od Ciebie:
- Doskonałych umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej
- Wyjątkowych umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych
- Dobrej znajomości obsługi komputera (mile widziana znajomość SAP)
- Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Silnej motywacji do jak najlepszej obsługi klienta
- Wyższe wykształcenie będzie dodatkowym atutem