Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 Style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
Nr Ref.: BOKNiem/10/16
Jeśli biegle władasz w językiem niemieckim, chciałbyś się rozwijać w firmie międzynarodowej, szukasz stabilnego zatrudnienia, a praca z klientem sprawia Ci przyjemność, czekamy na Twoją aplikację!
- Obsługiwał/a niemieckojęzycznych klientów sklepu internetowego Sizeer.de, drogą telefoniczną i mailową
- Realizował/a oraz monitorował/a zamówienia dokonywane przez klientów
- Odpowiadał/a za content publikowany w sklepie internetowym
- Współuczestniczył/a w przygotowywaniu przekazów marketingowych promujących sklep
- Współpracował/a przy tworzeniu wizerunku Brand'u na rynkach niemieckojęzycznych
- Ciekawą i twórczą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość zdobycia doświadczenia przy dużych projektach e-commerce
- Pracę w branży modowej oraz zniżki na nasze produkty
- Rozwój zawodowy w stabilnej firmie
- Doskonałej znajomości języka niemieckiego
- Biegłej obsługi komputera w zakresie Internetu i pakietu MS Office
- Umiejętności pracy w zespole
- Komunikatywności
- Samodyscypliny i bardzo dobrej organizacji pracy
- Znajomość rynku e-commerce
- Znajomość języka angielskiego