- aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego,
- utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,
- zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez udzielanie informacji i pomoc klientom, rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji (reklamacje, skargi, wnioski i interwencje), monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych,
- współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów Klienta.
- wysokiej orientacji na Klienta,
- zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
- komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
- odporności na stres,
- sumienności i dokładności,
- umiejętności współpracy,
- chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.
- współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- elastyczny czas pracy (pon.-pt. w godz. 8:00-20:00 oraz w sob. 8:00-14:00),
- możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.