Zadania na stanowisku:
- obsługa procesu wydawania zgód na rejestracje i uruchamiania umów,
- weryfikacja poprawności i kompletności dostarczanych dokumentów,
- obsługa Dealerów, Klientów oraz firm w zakresie czynności uruchamiania umów,
- obsługa telefoniczna oraz mailowa Klientów, pomoc w problemach związanych z dokumentacją.
Oczekiwania:
- doświadczenie w obsłudze Klienta,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- wiedza z zakresu produktów finansowych oraz branży automotive będzie dodatkowym atutem,
- dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- umowę o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia bezpośrednio u pracodawcy po upływie 18 mies,
- szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna oraz stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa.
- pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku, w biurze na Włochach.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.