SIG jest wiodącym dystrybutorem specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującym sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie.
Poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Opis stanowiska:
- Bieżąca obsługa i koordynacja programu lojalnościowego firmy SIG i akcji promocyjnych
- Prowadzenie działań e-mail marketingowych z klientami program
- Pomoc w dziale marketingu przy wydawaniu i konfekcjonowaniu wysyłek plakatów, gadżetów do oddziałów, klientów
- Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i ich wdrażanie
Wymagania:
- Praktyczna znajomość programu MS Excel
- Praktyczna znajomość narzędzi do e-mail marketingu
- Umiejętność wyciągania wniosków, rekomendowania rozwiązań, elastyczność w myśleniu
- Mile widziana znajomość programów graficznych
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- Pracę w firmie o dojrzałej kulturze organizacyjnej
- Możliwość pracy hybrydowej
- Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędną na danym stanowisku)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej międzynarodowej organizacji o rozproszonej strukturze
- Udział w inicjatywach charytatywnych
- Bezpieczne warunki pracy
Użyta męska forma osobowa w ogłoszeniu o pracę nie oznacza chęci zatrudnienia jedynie osób identyfikujących się jako mężczyźni. Jesteśmy otwarci na wszystkich kandydatów i kandydatki. Zapraszamy do aplikowania na powyższą ofertę!
Poznaj
SIG Sp. z o.o.
30-644 Kraków
Dlaczego warto?
Jesteśmy częścią Grupy SIG. SIG działa w obszarze dystrybucji materiałów budowlanych. Międzynarodowy koncern SIG plc z siedzibą w Wielkiej Brytanii istnieje od 1956 roku i notowany jest na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa SIG obecna jest w 7krajach Europy, tworząc rozległą sieć oddziałów handlowych, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Beneluksie, Francji, Irlandii. Nasze działanie cechuje wielopłaszczyznowość: dostarczamy produkty zarówno do indywidualnych, jak i instytucjonalnych odbiorców. Od małych obiektów (np. budowa domów jednorodzinnych) po potężne inwestycje (hale sportowe, centra handlowe, lotniska).
Proces rekrutacyjny
- Krok Analiza nadesłanych aplikacji
- Krok Kontakt telefoniczny
- Krok Spotkanie rekrutacyjne