Ogłoszenie numer: 8241384, z dnia 2023-05-31
Młodszy Specjalista ds. Jakości w dziale Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- monitoring rozmów, zgłoszeń mailowych oraz czatów,
- planowanie i realizacja działań mających na celu poprawę jakości realizowanych zadań przez zespół obsługi klienta,
- identyfikowanie możliwości poprawy efektywności poszczególnych procesów,
- wykonywanie innych zadań powierzanych w codziennych działaniach przez kierownictwo firmy.
Wymagania
- sprawna obsługa komputera, szczególnie pakietu MS Office (m.in. Excel i PowerPoint),
- umiejętność przekazywania wiedzy, informacji zwrotnej oraz dobierana właściwych narzędzi rozwojowych,
- samodzielność w działaniu oraz dobre planowanie swojego czasu,
- komunikatywność i nastawienie na najwyższą jakość,
- dobra organizacja pracy,
- analityczne myślenie, dokładność,
- znajomość Pakietu Microsoft 365 (w szczególności Excel).
Oferujemy
-
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i młodym, zaangażowanym zespole,
-
stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności
-
umowa zlecenie/o pracę/B2B
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (udział w kursach i szkoleniach).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.