Columbus Energy S.A. jako lider na rynku odnawialnych źródeł energii w Polsce, dostarcza nowoczesne abonamenty na słońce dostępne dla każdego domu w Polsce.
Szukamy ambitnych i zaangażowanych osób, gotowych do tego, by razem na nami tworzyć organizację, której celem jest satysfakcja naszych klientów.
Młodszy Specjalista ds. Helpdesk
Wyzwania:
- Bieżące wsparcie dla organizacji w procesach wewnętrznych,
- Przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników,
- Wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników,
- Wsparcie i diagnozowanie problemów ze sprzętem informatycznym,
- Udział i pomoc przy wszelkich pracach działu IT,
- Prowadzenie dokumentacji technicznej.
Oczekujemy:
- Komunikatywności i umiejętności efektywnej pracy w zespole,
- Samodzielności w realizacji podstawowych zadań,
- Umiejętności przewidywania skutków wprowadzania zmian,
- Znajomości pakietu Microsoft Office,
- Podstawowej znajomości zagadnień sieci LAN/WAN,
- Wykształcenia wyższego.
Oferujemy:
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pracę w stałych godzinach pracy od pn. do pt. (sporadycznie dyżury z domu),
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- Pracę w koleżeńskiej atmosferze,
- Dostęp do opieki medycznej oraz Multisport,
- Wyjścia integracyjne.