specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Responsibilities include: Act as primary point of Escalation for the Client, develop relationships to build trust with senior members within the Client organization, Lead monthly/quarterly client meetings to report on performance of contracted services and projects, discuss future planning; Act as...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Młodszy Specjalista ds. Finansowo-Księgowych ze znajomością j.obcych
Młodszy Specjalista ds. Finansowo-Księgowych ze znajomością j.obcych
G-Force Sp. z o.o
Kraków
praca stacjonarna
3560 dni temu
G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG.
Jesteś studentem/absolwentem, który bardzo dobrze włada językiem niemieckim lub francuskim i chcesz rozpocząć swoją zawodową karierę? Śmiało aplikuj!
G-Force jest agencją rekrutacyjną dostarczającą specjalistyczne usługi w obszarze IT oraz SSC. Wspieramy naszych Klientów w pozyskiwaniu i doborze najlepszych specjalistów na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Nasz Klient, światowy lider w zakresie dostarczania kompleksowych usług outsourcingowych, poszukuję osób na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Finansowo-Księgowych ze znajomością j.obcych
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: FAGER/14
Zakres obowiązków:
codzienny kontakt z zagranicznym Klientem,
analizowanie dokumentów i danych w systemach księgowych,
sporządzanie raportów i zestawień,
samodzielne wykonywanie bieżących zadań księgowych,
obsługa systemów księgowych i wewnętrznych programów Klienta.
Oczekiwania wobec Kandydata:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego lub francuskiego (od poziomu B2),
wykształcenie wyższe,
gotowość do podjęcia pracy w obszarze księgowości i finansów lub obsługi Klienta,
elastyczność i umiejętność pracy w zespole.
doświadczenie zawodowe nie jest wymagane!
Nasz Klient oferuje:
motywujący system wynagrodzeń,
system szkoleń wzbogacających kwalifikacje,
bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karta typu Multisport),
umowę o pracę,
możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku biznesowym,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Responsibilities include: Act as primary point of Escalation for the Client, develop relationships to build trust with senior members within the Client organization, Lead monthly/quarterly client meetings to report on performance of contracted services and projects, discuss future planning; Act as...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...