Aktualnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatki do pracy na stanowisku:
- Udział w planowaniu remontów urządzeń elektrycznych i automatyki.
- Organizacja prac związanych z eksploatacją, obsługą i remontami urządzeń elektrycznych i automatyki, w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla osób i urządzeń, w tym wydawanie poleceń ustnych i pisemnych dla prac, które wymagają takiego polecenia.
- Prognozowanie i wdrażanie rozwoju, poprzez inicjowanie i wdrażanie zadań inwestycyjnych. Nadzór nad pracami związanymi z realizacją inwestycji elektrycznych.
- Uczestnictwo w komisjach przekazujących urządzenia do remontu lub modernizacji oraz w komisjach odbiorczych urządzeń nowych lub remontowanych.
- Archiwizowanie i aktualizowanie dokumentacji urządzeń będących w zakresie kompetencji.
- Zgłaszanie potrzeb w zakresie zabezpieczenia w części zamienne, narzędzia i materiały niezbędne do prowadzenia prawidłowej eksploatacji podległych mu maszyn i urządzeń. Uczestnictwo przy ustalaniu normatywów magazynowych.
- Prowadzenie bieżących zapisów ruchowych oraz kontrola zapisów dokonywanych przez personel obsługi.
- Inicjowanie i realizacja zamierzeń, mających na celu obniżanie kosztów energii i racjonalną gospodarkę energetyczną.
- Znajomości, przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz Ochrony Środowiska oraz stosowania się do wydanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych.
- Wykonywanie obowiązków przypisanych w dokumentach wdrożonych systemów zarządzania (Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem i BHP oraz Energią, Zakładowej Kontroli Produkcji etc.).
- Wyższe wykształcenie - profil elektryczny lub automatyka.
- Praktyczna znajomość MS Office;
- Doświadczenie zawodowe -niekonieczne
- Znajomość języka angielskiego
- Świadectwo kwalifikacyjne Gr.1 D i E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektrycznych - mile widziane.
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami.
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo.
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników.
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania