- Wprowadzanie i aktualizacja zamówień w systemie Softlab
- Monitorowanie zamówień i nadzorowanie procesu sprzedaży
- Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi
- Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów
- Przygotowywanie dokumentacji eksportowej
- Współpraca z działami marketingu, logistyki i produkcji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego (warunek konieczny)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy administracyjnej lub sprzedaży
- Doba znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
- Znajomość języka niemieckiego
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP (np. Asseco) oraz znajomość procedur eksportowych
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Elastyczny czas pracy (w godzinach 7:00-17:00)
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie)
- Szanse na rozwój zawodowy oraz pełne wsparcie na każdym etapie kariery
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet Benefitów (m.in. karta lunchowa, dofinansowanie do ubezpieczenia zdrowotnego, karty Multi Sport, świadczenia socjalne)
Jeśli jesteś gotowy na wyzwanie i chcesz być częścią naszego zespołu, prześlij swoje CV za pomocą przycisku aplikuj.
Poznaj
Canpol Sp. z o. o.
Firma Canpol jest liderem polskiego rynku akcesoriów dla niemowląt. Od dwudziestu lat zaspokaja potrzeby najmłodszych i ich rodziców w 35 krajach, dostarczając pełną gamę produktów w zakresie karmienia, opieki, pielęgnacji, zabawy i bezpieczeństwa.