Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Sukcesywnie wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne oraz pracujemy nad doskonaleniem produktów i usług bankowych, oferując naszym Klientom najlepszą platformę bankowości internetowej i najbardziej intuicyjną aplikację mobilną na rynku. Współtworzymy też ogólnopolski system płatności BLIK i rozwijamy nowoczesną platformę smartshoppingową goodie.
Dziś mamy dla Ciebie wyjątkową propozycję. Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty w Departamencie Bankowości Bezpośredniej, odpowiadającym za zdalną obsługę Klientów jako:
Młodszy Specjalista ds. Bezpośredniej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DBB/WSU
Obowiązki:
- Nasza praca to zapewnienie płynnej i zgodnej ze standardami Banku Millennium obsługi Klienta.
Wymagania:
- Minimum średnie wykształcenie,
- Rzetelność wykonywania powierzonych zadań,
- Dobra organizacja czasu pracy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Otwartość na nowe wyzwania i samodzielność w pracy,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen lub częściowy etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta Multisport/bilety do kina, strefa zniżek, dofinansowanie hobby),
- Możliwość rozwoju w dużej organizacji o wysokim standardzie pracy i rozpoznawalnej marce na rynku bankowym,
- Możliwość uzyskania doświadczenia zawodowego w obszarze Obsługi Klienta,
- Pracę pełną wyzwań w gronie profesjonalistów w branży energetycznej,
- Dobrą atmosferę pracy u rzetelnego pracodawcy i w przyjaznym zespole.