Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik I-wszej linii wsparcia Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Back Office w Domu Maklerskim Banku Zachodniego WBK

Młodszy Specjalista ds. Back Office w Domu Maklerskim Banku Zachodniego WBK

Bank Zachodni WBK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2944 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Back Office w Domu Maklerskim Banku Zachodniego WBK
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MS/BOwDM/W/P/2017

 

Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.

 

DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Wsparcie Zespołu w ramach bieżącej pracy operacyjnej polegające między innymi na:
    • Wprowadzaniu do systemu domu maklerskiego zleceń Klientów
    • Przygotowywaniu:
      • bieżących raportów i zestawień 
      • i przesyłaniu do Klientów dziennych wyciągów i raportów
    • Pomoc w przygotowywaniu i przekazywaniu Klientom potwierdzeń zawarcia transakcji
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
  • Podstawowej znajomości rynku kapitałowego
  • Zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Dokładności i rzetelności
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
  • Klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
  • Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
  • Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
  • Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
  • Prywatną opiekę zdrowotną

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla celów obecnych i przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do danych oraz ich poprawiania oraz że dane nie będą przekazywane innym odbiorcom danych”.

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...