Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych
(zarządzanie czasem pracy i BHP)
(zarządzanie czasem pracy i BHP)
Nr ref.: R0018453
Opis stanowiska:
Aktualnie poszukujemy kandydatów do wsparcia zespołu Pionu Operacyjnego w czynnościach administracyjnych.
Twoje obowiązki:
- Administrowanie systemem do zarządzania czasem pracy, wprowadzanie nadgodzin i wyjaśnianie rozbieżności, wprowadzanie rocznych planów urlopowych;
- Koordynowanie corocznej akcji wymiany obuwia roboczego;
- Koordynacja projektu „okulary korekcyjno-produkcyjne” raz do roku;
- Koordynacja poczty wewnętrznej wychodzącej/przychodzącej;
- Przygotowywanie wydruków na tablice informacyjne;
- Zamawianie materiałów biurowych;
- Zamawianie środków czystości i ubrań roboczych/ochronnych dla pracowników.
Twoje kompetencje:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Bardzo dobra znajomość programów MS Office;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarki itp.);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zarówno w piśmie jak i mowie);
- Dobra organizacja pracy własnej;
- Umiejętność pracy w zespole.
Hitachi Energy jest światowym liderem technologicznym, który dąży do zapewnienia zrównoważonej przyszłości energetycznej dla wszystkich. Obsługujemy klientów z sektorów użyteczności publicznej, przemysłu i infrastruktury, oferując innowacyjne rozwiązania i usługi w całym łańcuchu wartości. Wspólnie z klientami i partnerami tworzymy pionierskie technologie i umożliwiamy cyfryzację niezbędną do przyspieszenia procesu transformacji energetycznej w kierunku neutralnej węglowo przyszłości. Udoskonalamy światowy system energetyczny tak, aby stał się bardziej zrównoważony, odporny i bezpieczny, równoważąc jednocześnie korzyści społeczne, środowiskowe i gospodarcze Hitachi Energy może poszczycić się udokumentowanym doświadczeniem i niezrównaną bazą zainstalowanych rozwiązań w ponad 140 krajach. Nasza siedziba główna znajduje się w Szwajcarii, a w 90 krajach zatrudniamy około 40 000 osób, generując obroty o wartości około 10 mld USD.