W związku z planami rozwojowymi do swojego biura w Łodzi poszukuje dynamicznej i otwartej na nowe wyzwania osoby na stanowisko:
Do Twoich obowiązków będzie należało
- organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze,
- obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej
- przygotowywanie dokumentacji, pism, zestawień, raportów, analiz itp.,
- obsługa reklamacji klientowskich
- obsługa baz danych
- współorganizacja wydarzeń firmowych
- archiwizacja dokumentacji
- udział w projektach realizowanych przez firmę w zakresie obowiązków administracyjnych,
- wsparcie administracyjne zespołu.
Czekamy na Ciebie, jeśli:
- na co dzień wykazujesz się dokładnością i dobrą organizacją (lubisz jak każdy dokument ma swoje miejsce i jedynym problemem w organizacji Twojej przestrzeni biurowej jest to, czy ułożyć segregatory alfabetycznie czy kolorystycznie),
- lubisz planować i umiesz organizować sobie zadania,
- lubisz samodzielność i potrafisz wychodzić z inicjatywą,
- ogarniasz komputery i internety (ogarniesz prezentacje w Power Point, ładny raport w Wordzie, tabelę przestawną w Excelu i znasz/szybko się nauczysz obsługi z programów, z których korzystamy np. Teamsie)
- nie boisz się rozmawiać przez telefon z klientami.
Dostaniesz ekstra punkty jeśli:
- masz wykształcenie wyższe na kierunku Administracja lub podobnym,
- masz doświadczenie na podobnym stanowisku.
Dlaczego praca z nami jest taka fajna:
- otrzymujesz od samego początku umowę o pracę,
- pracujesz w stałych godzinach 8:00-16:00,
- masz realny wpływ na rozwój działu i firmy,
- masz możliwość rozwoju zawodowego,
- pracujesz w zgranym, ogarniętym i wspierającym zespole.
O nas
* uśmiechamy się nawet w poniedziałki,
* nie uznajemy słowa problem, wolimy wyzwanie,
* nie boimy się patrzeć w przyszłość i chcemy zmieniać otaczający nas świat.