Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Oddziału Terenowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej, ewidencjonowanie jej w pomocach kancelaryjnych i przekazywanie do dekretacji
- obsługa korespondencji wychodzącej, w tym rejestrowanie, przekazywanie od odbiorców wewnętrznych lub zlecanie wysyłki
- prowadzenie dziennika korespondencji i rejestrów
- obsługa interesantów
- przygotowywanie projektów pism i dokumentacji
- wsparcie w czynnościach związanych z ewidencją i rozliczaniem czasu pracy
- przygotowywanie i przekazywanie teczek akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum zakładowego lub do zniszczenia.
- co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie administracji i organizacji
- co najmniej 3 lata stażu pracy
- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- wiedza na temat zasad wykonywania czynności kancelaryjnych i archiwizacji dokumentów
- umiejętność obsługi programów MS Excel (w zakresie pracy z tabelami - w tym edycja i porządkowanie danych) i MS Word (poprawne formatowanie tekstu)
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
- wykształcenie wyższe na kierunku Administracja
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- znajomość zasad ewidencjonowania i rozliczania czasu pracy
- wiedza na temat działalności Straży Miejskiej m.st. Warszawy.
- CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
- podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
- 1. „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
- 2. „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
- comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
- „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe i pakiet opieki medycznej z możliwością objęcia rodziny/partnera, bezpłatne zajęcia sportowe, dofinansowanie do kart sportowych, zniżki na wydarzenia kulturalne.
Poznaj
Straż Miejska m.st. Warszawy
Interesujesz się bezpieczeństwem publicznym? Chcesz pomagać lokalnej społeczności? Nie boisz się wymagającej i odpowiedzialnej pracy? Szukasz stabilnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę? Straż Miejska m.st. Warszawy prowadzi nabór na stanowisko aplikanta. Jako funkcjonariusz będziesz dbać o bezpieczeństwo warszawiaków i chronić porządek publiczny w stolicy.