Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Oddziału Terenowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej, ewidencjonowanie jej w pomocach kancelaryjnych i przekazywanie do dekretacji
- obsługa korespondencji wychodzącej, w tym rejestrowanie, przekazywanie od odbiorców wewnętrznych lub zlecanie wysyłki
- prowadzenie dziennika korespondencji i rejestrów
- obsługa interesantów
- przygotowywanie projektów pism i dokumentacji
- wsparcie w czynnościach związanych z ewidencją i rozliczaniem czasu pracy
- przygotowywanie i przekazywanie teczek akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum zakładowego lub do zniszczenia.
- co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie administracji i organizacji
- co najmniej 3 lata stażu pracy
- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe
- wiedza na temat zasad wykonywania czynności kancelaryjnych i archiwizacji dokumentów
- umiejętność obsługi programów MS Excel (w zakresie pracy z tabelami - w tym edycja i porządkowanie danych) i MS Word (poprawne formatowanie tekstu)
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
- wykształcenie wyższe na kierunku Administracja
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- znajomość zasad ewidencjonowania i rozliczania czasu pracy
- wiedza na temat działalności Straży Miejskiej m.st. Warszawy.
- CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
- podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
- 1. „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
- 2. „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
- comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
- „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), pakiet opieki medycznej, wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe, bezpłatne zajęcia sportowe, zniżki na wydarzenia kulturalne.
Poznaj
Straż Miejska m.st. Warszawy
Interesujesz się bezpieczeństwem publicznym? Chcesz pomagać lokalnej społeczności? Nie boisz się wymagającej i odpowiedzialnej pracy? Szukasz stabilnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę? Straż Miejska m.st. Warszawy prowadzi nabór na stanowisko aplikanta. Jako funkcjonariusz będziesz dbać o bezpieczeństwo warszawiaków i chronić porządek publiczny w stolicy.