W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
kontakt i utrzymywanie relacji z Wynajmującymi,
-
optymalizacja kosztów utrzymania sklepów,
-
planowanie budżetów sklepów w zakresie czynszów i mediów,
-
obsługa sklepów w zakresie zgłaszanych poprzez helpdesk drobnych usterek technicznych,
-
rozliczanie i kontrola kosztów sklepów w zakresie czynszów i mediów,
-
prowadzenie ewidencji kosztów dla sklepów według ustalonych procedur wewnętrznych,
-
prowadzenie analiz kosztów czynszów i zużycia mediów,
-
współpraca z Działem Księgowości z zakresie faktur dotyczących czynszów i refaktur mediów,
-
wsparcie Działu Sprzedaży Detalicznej w zakresie najmu i mediów.
Od Kandydatów oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego (mile widziane administracyjne lub techniczne),
-
mile widziane doświadczenie w administracji, obsłudze Klienta lub na podobnym stanowisku,
-
umiejętności analitycznego myślenia,
-
znajomości pakietu MS Office, a w szczególności program Excel i Word,
-
samodzielności i dobrej organizacji pracy,
-
asertywności,
-
umiejętności negocjacyjnych,
-
odporności na stres,
-
wysokich kompetencji interpersonalnych,
-
zorientowania na cel i realizację zadań.
Zainteresowanych oferta prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych do 09.09.2015