Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    10 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Swedish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Finnish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Księgowości i Rozliczeń

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Administracji

ZIKO Apteka Sp. z o.o.
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
990 dni temu

ZIKO to polska sieć aptek, drogerii oraz salonów optycznych. Naszą działalność opieramy na trosce o zdrowie Pacjenta i na dbałości o najwyższą jakość.

  

Siłą naszej przewagi konkurencyjnej są zaangażowani Pracownicy. Naszą firmę tworzy zgrany zespół profesjonalistów, którzy w przyjaznej atmosferze rozwijają się zawodowo i czerpią satysfakcję z codziennej pracy.  

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja i potwierdzanie zgodności faktur otrzymywanych od Wynajmujących (czynsz, koszty eksploatacyjne, media, refaktury) z umową oraz wyjaśnianie ewentualnych nieprawidłowości
  • Weryfikacja merytoryczna i prowadzenie rozliczeń bieżących dokumentów księgowych, w tym faktur, związanych z umowami dostawy mediów
  • Analiza zmiany wysokości kosztów czynszów w związku z waloryzacjami czynszów oraz prowadzenie zestawień w tym zakresie
  • Kontakt z Wynajmującym w celu obsługi bieżących zadań powstających w trakcie okresu najmu
  • Współpraca z aptekami, drogeriami i salonami optycznymi w zakresie zgłaszanych problemów, usterek leżących po stronie Administratorów Budynków
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie płatności przez Podnajemców czynszów oraz refaktur dotyczących mediów
  • Kontakt z Podnajemcami w obszarze warunków umów i zgłaszanych wniosków
  • Pomoc w zarządzaniu dokumentacją dotyczącą umów najmu (umowy, aneksy, zawiadomienia o zmianie właścicieli, pisma dotyczące kwestii czynszowych, zgód na montaże – dotyczące zmiany warunków umowy)
  • Bieżąca aktualizacja zestawienia umów, przygotowanie pism, zestawień i raportów dotyczących umów najmu

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki administracja, ekonomia)
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów lub aplikacji do rejestracji dokumentów księgowych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów
  • Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność
Naszym Pracownikom zapewniamy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Atmosfera oparta na współpracy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Premia za polecenie przyjaciół
  • Karta sportowa
  • Szkolenia e-learningowe
  • Nowoczesne biuro o wysokim standardzie
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności
  • Narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie do przesyłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Socrates Time Sp. z o.o., ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków moich dodatkowych danych osobowych (numer kontaktowy, adres mailowy, wizerunek, zainteresowania), które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub innych przepisach prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dodatkowe dane osobowe, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach aplikacyjnych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Socrates Time Sp. z o.o., ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z ubieganiem się o zatrudnienie. Podanie danych osobowych jest niezbędne, a ich przetwarzanie odbywa się na podstawie przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Przysługuje Pani/Panu odwołanie zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia Pani/Panu dalsze ubieganie się o zatrudnienie. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od daty złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po tym okresie Pani/Pana dane zostaną usunięte. W celu wycofania zgody przed upływem tego okresu i usunięcia danych prosimy o przesłanie informacji o wycofaniu zgody na adres: rekrutacja@ziko.pl. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ochrony danych. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych w celu nadzorowania przestrzegania przepisów ochrony danych. W celu kontaktu z nim udostępnia się adres e-mail: daneosobowe@ziko.pl.
 

Poznaj

ZIKO Apteka Sp. z o.o.

 

Dobro Naszych Pacjentów jest dla Nas najważniejsze. Od 2005 roku dokładamy wszelkich starań, aby w codziennej pracy dbać o zdrowie osób odwiedzających nasze apteki. Dzięki temu cieszymy się ich zaufaniem. ZIKO to rozpoznawalna marka – gwarant profesjonalizmu i troski o Pacjenta.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    10 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Swedish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Finnish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Księgowości i Rozliczeń

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...