Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.
Dla naszego klienta – firmy budowlanej, dla której dbanie o środowisko ma szczególne znaczenie, poszukujemy
Młodszy Specjalista ds. administracji z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- Zarządzanie pocztą elektroniczną, tradycyjną oraz kalendarzami sal konferencyjnych
- Organizowanie oraz uczestnictwo w spotkaniach z klientami
- Organizowanie podróży służbowych
- Przetwarzanie faktur i dbanie o właściwy obieg dokumentacji
- Wprowadzanie faktur zakupy do systemu księgowego Optima
- Zamawianie materiałów na produkcję oraz Prowadzenie spraw administracyjnych w biurze, zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych
- Archiwizacja dokumentów
- Przygotowywanie prezentacji w języku francuskim
- Stały kontakt z klientami francuskojęzycznymi
Umiejętności:
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość programu księgowego OPTIMA będzie dodatkowym atutem
- Otwartość na zdobywanie nowych umiejętności
- Komunikatywność, zaangażowanie oraz motywacja do pracy
- Szukamy osoby, która lubi kontakt z klientem oraz dobrze czuje się w roli organizatora
Oferujemy:
- Ciekawą i różnorodną pracę w szybko rozwijającej się firmie
- Dobre możliwości rozwoju i wzrostu w zrównoważonym środowisku
- Rozwój umiejętności językowych
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, zatrudnienie na pełny etat