Młodszy Manager ds. Analiz
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Posiadasz min. dwa lata w analizie danych rynkowych w branży FMCG, Retail lub OTC.
- Twoją pasją jest wydobywanie sensu ze zbiorów liczb.
- Chcesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.
- Chcesz pracować w firmie, która dzięki temu, że działa szybciej, mądrzej i odważniej skutecznie odbiera udziały swoim konkurentom.
Co będziesz robić?
- Będziesz samodzielnym ekspertem (analityczką/analitykiem) pracującym w zespole Badań Rynku, będącym częścią działu marketingu.
- Przygotowywać odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe na podstawie analizy danych rynkowych.
- Przygotowywać cykliczne raporty.
- Tworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Co najmniej 4 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym.
- Doświadczenia w analizie danych sprzedażowych Nielsen, CMR i GFK.
- Swobody w analizie danych, wyciąganiu z nich sensu oraz dużej samodzielności.
- Biegłej umiejętności obsługi Excela i PowerPointa.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Posiadasz min. dwa lata w analizie danych rynkowych w branży FMCG, Retail lub OTC.
- Twoją pasją jest wydobywanie sensu ze zbiorów liczb.
- Chcesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.
- Chcesz pracować w firmie, która dzięki temu, że działa szybciej, mądrzej i odważniej skutecznie odbiera udziały swoim konkurentom.
Co będziesz robić?
- Będziesz samodzielnym ekspertem (analityczką/analitykiem) pracującym w zespole Badań Rynku, będącym częścią działu marketingu.
- Przygotowywać odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe na podstawie analizy danych rynkowych.
- Przygotowywać cykliczne raporty.
- Tworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Co najmniej 4 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym.
- Doświadczenia w analizie danych sprzedażowych Nielsen, CMR i GFK.
- Swobody w analizie danych, wyciąganiu z nich sensu oraz dużej samodzielności.
- Biegłej umiejętności obsługi Excela i PowerPointa.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta