Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Song, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji. Zatrudniamy 699,000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 8 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: accenture.com/pl-pl
- Terminowo zarządzać wnioskami zgodnie z uzgodnionymi poziomami usług.
- Wykazać ekspercki poziom wiedzy na temat produktów i usług oferowanych przez klienta.
- Przejmować odpowiedzialność za problemy klientów, zapewniając kompleksową obsługę, kładąc nacisk na doskonałą satysfakcję klienta i dbałość o szczegóły.
- Łączyć się i proaktywnie komunikować z zespołem produktu lub innymi interesariuszami w rozwiązywaniu zapytań dotyczących płatności.
- Podejmować się dodatkowych zadań zleconych przez Team Leadera.
- Obsługiwać migracje SAP.
- Doświadczenie SAP będzie dodatkowym atutem.
- Podstawowa wiedza AP będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętności analityczne.
- Doświadczenie w pisaniu dokumentacji technicznej będzie dodatkowym atutem.
- Wymagany poziom języka angielskiego C1 (ustny i pisemny).
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
- Dostęp do platformy MyBenefit,
- Posługiwanie się na co dzień językami obcymi i nowymi rozwiązaniami technologicznymi, współpracując z różnymi globalnymi Klientami.
- Stałe wsparcie i jasna ścieżka rozwoju od pierwszego dnia w biurze – dedykowany Buddy, który pomoże Ci w dostosowaniu się do nowego miejsca pracy
- Szeroki pakiet szkoleniowy (oferta szkoleń miękkich i technicznych, dostęp do platformy e-learningowej)
- Premie za polecenie nowych pracowników.
Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Song, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji. Zatrudniamy 699,000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 8 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: accenture.com/pl-pl
- Terminowo zarządzać wnioskami zgodnie z uzgodnionymi poziomami usług.
- Wykazać ekspercki poziom wiedzy na temat produktów i usług oferowanych przez klienta.
- Przejmować odpowiedzialność za problemy klientów, zapewniając kompleksową obsługę, kładąc nacisk na doskonałą satysfakcję klienta i dbałość o szczegóły.
- Łączyć się i proaktywnie komunikować z zespołem produktu lub innymi interesariuszami w rozwiązywaniu zapytań dotyczących płatności.
- Podejmować się dodatkowych zadań zleconych przez Team Leadera.
- Obsługiwać migracje SAP.
- Doświadczenie SAP będzie dodatkowym atutem.
- Podstawowa wiedza AP będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętności analityczne.
- Doświadczenie w pisaniu dokumentacji technicznej będzie dodatkowym atutem.
- Wymagany poziom języka angielskiego C1 (ustny i pisemny).
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
- Dostęp do platformy MyBenefit,
- Posługiwanie się na co dzień językami obcymi i nowymi rozwiązaniami technologicznymi, współpracując z różnymi globalnymi Klientami.
- Stałe wsparcie i jasna ścieżka rozwoju od pierwszego dnia w biurze – dedykowany Buddy, który pomoże Ci w dostosowaniu się do nowego miejsca pracy
- Szeroki pakiet szkoleniowy (oferta szkoleń miękkich i technicznych, dostęp do platformy e-learningowej)
- Premie za polecenie nowych pracowników.