UPC Polska - jesteśmy liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, Internetu i telefonii. Należymy do największego międzynarodowego operatora telewizji kablowej na świecie – Liberty Global. Łączymy ludzi z cyfrowym światem i docieramy do coraz większej grupy Klientów, nieustannie poszerzając zasięg usług.
Młodszy Koordynator ds. Ruchu Telefonicznego
Katowice
Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę związaną z organizowaniem ruchu telefonicznego zespołów sprzedażowych oraz możliwości rozwoju zawodowego w strukturach największego Call Center UPC.
Zakres zadań:
- monitorowanie, kontrolowanie i organizowanie ruchu telefonicznego klientów infolinii sprzedażowej (inbound, outbound)
- aktywowanie komunikatów IVR informujących klientów o zdarzeniach mających wpływ na dostępność usług
- tworzenie raportów, analiz dot. ruchu telefonicznego
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na infolinii, w tym w zarządzaniu kontaktami klientów w Call Center
- dobra umiejętność organizacji pracy własnej i innych osób
- nastawienie na realizację celów
- zdolność analitycznego myślenia; mile widziane doświadczenie w tworzeniu raportów i opracowywaniu analiz
- dobra znajomość j.angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Oferujemy:
- pracę w największym Call Center UPC w Polsce
- zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie, będącej liderem cyfrowych usług kablowych
- rozpoznawalną i cenioną markę naszych usług
- atrakcyjne wynagrodzenie - w części uzależnione od wyników pracy
- atrakcyjne benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)
- atmosferę pracy sprzyjającą związaniu się z nami na dłużej
- otwartość na inwencję i pomysły wspierające dalszy rozwój Działu
![](/img/firma/templates/717851/23068/bottom4upc.png)