- W tej roli będziesz odpowiedzialna/y za koordynowanie przebiegu badania klinicznego, nadzorowanie zgodności działań z protokołem badania oraz kontakt z ośrodkami, CRO i podwykonawcami w celu utrzymania najwyższych standardów zgodnych z GCP (Good Clinical Practice). Prace dokumentacyjne i przekazywanie danych, również będą częścią Twoich obowiązków. Będziesz regularnie używać angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby, które lubią pracę wielozadaniową, w zespole i mają wysoko rozwiniętą umiejętność organizacji pracy.
- Koordynowanie działań związanych z prowadzonym projektem/badaniem klinicznym w części biurowej.
- Koordynowanie pracy zgodnie z aktualnymi regulacjami oraz wewnętrznymi wytycznymi (GCLP, SOP).
- Przygotowanie Instrukcji Laboratoryjnej i dokumentów związanych z projektem badawczym.
- Procesowanie i zatwierdzenie sprawozdań z wyników laboratorium pod względem zgodności z wytycznymi projektu.
- Aktywna współpraca z zespołami medycznymi, sponsorami badań, firmami CRO oraz laboratoriami podwykonawczymi w celu zapewnienia najwyższej jakości prowadzonych badań.
- Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją badaniową, zgodnie z wymogami prawnymi i wytycznymi GCP.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe magisterskie (analityka medyczna, biologia, biotechnologia i kierunki pokrewne).
- Doświadczenie min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku i/lub praca w laboratorium medycznym.
- Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania dokumentacją badaniową.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word).
- Znajomość języka angielskiego (min. B1) umożliwiająca swobodne komunikowanie się oraz przygotowywanie dokumentacji w tym języku - warunek konieczny.
- Posiadanie certyfikatów związanych z badaniami klinicznymi (w tym GCP) będzie dodatkowym atutem – warto wspomnieć o tym w CV. Cenimy doświadczenie, dlatego nie wahaj się aplikować!.
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w trybie stacjonarnym (pon – pt).
- Kompleksowe wdrożenie firmowe i stanowiskowe z udziałem przełożonego i koordynatora (wdrożenie około 3 miesiące).
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach ośrodka.
- Dostęp do szkoleń z zakresu badań klinicznych.
- Bezpłatny parking dla pracowników.
- Program poleceń pracowniczych.
- Dostęp do platformy benefitowej.
- Akcje komunikacyjne dotyczące profilaktyki zdrowia i wellbeing’u (spotkania z ekspertami i webinary).
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie na życie oraz karta sportowa.
Poznaj
Medicover Sp. z o.o.
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.